19 Replies to “TERKINI:TUN MAHATHIR (TUN M)-RESPON KEPADA LAPORAN RCI FOREX”

  1. Ramainya penjilat2 cari makan tulang kat sini.

    Dulu masa Tun ada kuasa, penjilat2 tulang bukan main sanjung Tun
    Sekarang bila Tun dah tiada kuasa, dibuang dipijak2 macam sampah

    Kena ingat, kelapa yang muda akan tua dan gugur juga
    Jangan digelakan kelapa yang sudah tua dan akan gugur

    Gugurnya Tun sebagai perwira bangsa
    Usah takabur dengan kuasa yang ada, itu hanya sementara

    Tuan kamu enak2 makan daging, penjilat2 dapat tulang shj
    Jadilah drp masuk angin keluar asap ya?

    Inilah sifat nasionalis dunia hari ini
    Bila kaya-raya lupa rakyat jelata, semua mau kaya senang

    Bila tiada kuasa dipijak2
    Bila dibagi amanah, dunia anta yang punya

  2. Tun M sangat disayangi dan dihormati seluruh dunia kecuali Malaysia Semasa zaman Tun M dunia menggelarMalaysia sebagai Asian Tiger kerana kehebatan Malaysia Tapi skrg dunia x pandang Malaysia dh Kini Malaysia sebuah negara gagal dan paling korup didunia Ya Allah kenapa skrng peritnya kehidupan Nak beli makanpun kena ikat perut Dah dekat enam bulan pun x dapat bawa keluarga keluar makan Dulu sebulan 2x dpt makan luar budget cukup Skrng cuma selalu mimpi makan sedap2 Kadang rasa nk nangis bila anak2 minta sangat nk makan kfc tapi txde duit Wahai rakyat Malaysia kembalikan era zaman Tun M tnpa gst Rakyat hidup aman damai Ringgit kekal kukuh dirantau dunia Hanya manusia bodoh akan sokong gst Lagipun tangga gaji diMalaysia sangat rendah berbanding negara lain yg maju Mungkin dimasa depan bila taraf gaji dh sama negara maju baru implemen Bagi mereka yg tahu berfikir x payah pun gst Kekayaan hasil bumi sudah mencukupi utk dana kerajaan memajukan negara Siapa yg x tahu tu eloklah dipanggil goblok Goblok goblok ni yg membuta tuli menyokong dasar kerajaan walaupun menjerut leher sendirilah penyebabnya kebanyakkan rakyat merana Salam

  3. diam la kutty; rci mainan kerajaan; so mahkamah utk awam juga mainan ?
    tuailah hasil kafir sekular kamu selama 22 tahun; kutty…

  4. Cukup2 la berbohong, mahadey@bapak penyamun, ko anakcucu kayaraya tokey arak, main ngan anjing, berpoya2 dalam bot mewah hasil duit samun 22 tahun, bank bumiputra lingkup, perwaja lingkup, mas lingkup, bnm rugi 31.5 bilion, tnb, pkfz, tabung haji ko tipu, duit petronas ko joli, buat litar sepang sampai 286 juta, singapore buat 33 juta je, buat lrt 117 juta per km, singapore buat 30 juta je per km, buat perjanjian dengan plus ko rugikan kerajaan, bermusuhan dengan DAP sepanjang berpolitik tiba2 bersekongkol dengan parti musuh Islam dan menghapuskan hak orang2 melayu pasal kepentingan dan agenda peribadi nak lindungi duit samun berpuluh bilion, menara klcc ko dengan ananda krishnan yg buat duit, orang melayu boleh tengok ngan ambil gambar je, Islam liberal, lgbt, antihadis ko sokong, cukup2 la tu bawa2 bertaubat kumpul bekalan hari akhirat.

  5. mana baki nya, Tun? saya dgr sejumlah wang berbillion dimasuk dlm bank peribadi Tun @ pemimpin Tun Daim. saya analogi jg dgn siasatan2 DAP suatu masa dulu

Comments are closed.